    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <T...@n...onet.pl>
    <11pIm.77478$X75.9751@newsfe20.ams2>
    <T...@n...onet.pl>
    <CKxIm.31765$df2.18310@newsfe06.ams2> <hcu9su$p8j$1@online.de>
    <9OhJm.25296$uf7.8210@newsfe12.ams2> <hd4q3b$9is$1@online.de>
    <rPCJm.91971$X75.20699@newsfe20.ams2>
    <3...@v...googlegroups.com>
    Subject: Re: Bilonem w opornych, czyli jakie banki moglybybyc, choc nie chca [dlugie]
    Date: Mon, 9 Nov 2009 10:36:18 -0000

    > Stary juz Ci sie calkiem te "jukeje" na oczy rzucaja. 500 funtow to
    > jest ok. 2300 zl.

    Problem w tym, ze ja to osiagne lekko w tydzien, w Polsce 500 funtow to dla
    60% spoleczenstwa nieosiagalna sprawa jako wyplata miesieczna.
    Srednia mozesz przedstawiac, ktora wynosi ponad 3000zl tylko powiedz mi ile
    spoleczenstwa ma srednia.

    > Moze juz nie masz wiekszego kontaku z Polska i rzeczywistoscia ale dla
    > Twojej informacji: to jest CA srednia krajowa w naszym pieknym kraju.
    >
    > Ja rozumiem, ze sie niektorzy edukuja na filmach typu "eurotrip" gdzie
    > za dolara ludzie spedzaja szalony weekend w Slowacji ale nie dajmy sie
    > zwariowac 500 funtow to nie jest zadna zawrotna suma.

    Jesli bylo by mnie stac na rozwlake tygodniowo ponad 500 funtow na
    balkange - to jak sadziesz, pisal bym tu na grupie?
    Ciebie stac na rozwalke 500 funtow w tydzien na zabawe- tak powiedzmy ze
    szec razy w roku?
    Napisz czy cie stac. Watpie bys uczciwie napisal. Bo srednio kazdy polak na
    internecie "dorabia" sobie by byc lepszym...