  • Data: 2023-12-04 18:27:54
    Temat: Re: Bitcoin
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <...@...pl> writes:

    > Chwila. Te opłaty są od wszystkiego co zwykły człowiek będzie używać i
    > co jest mu potrzebne do egzystencji

    Podobnie jak za jedzenie. No i?

    > Dlaczego podatek nie jest PROGRESYWNY i tylko w Europie?

    Ale o co Ci właściwie chodzi? Pytałeś się czy poprę pewne zakazy, no to
    Ci odpisałem - niekoniecznie zakazy, tylko doliczenie kosztów o których
    (już) wiemy. Też uważam, że nie tylko Europa powinna te koszty
    ponosić. Walcz.

    Jak ktoś chce latać samolotem, proszę bardzo, ale niech zapłaci za to CO2

    > I dlaczego bogatsi nie powinni go płacić WIĘCEJ?
    Po co?

    > To nie moje pomysły
    >
    > To lewackie pomysły a lewica jest obecnej koalicji?

    Odnoszę wrażenie, że wszystko co Ci nie pasuje jest lewackie.
    EOT z mojej strony.
    KJ