  • Data: 2009-02-25 14:56:32
    Temat: Re: Biuro Maklerskie Alior Banku
    Od: sith <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Lut, 14:49, "MariuszM" <m...@T...onet.pl>
    wrote:
    > Nie naganiam na Aliora, ale czytam dużo od dwóch dni i zauważyłem dziwną
    > alergię na tą nazwę.
    > Przezornie więc chyba nie wejdę w to. Co do eksperymentowania, to pewnie
    > będę zmuszony tak zrobić, chciałem zaoszczędzić czas i zapytać na grupie.
    > Wiem, że każdy chwali swoje, no cóż, pozostają eksperymenty.

    Hmm, po prostu imho zadajesz pytanie i odpowiadasz tak jakbys namawial
    stad napisalem tak a nie inaczej :)

    Z aliorem to bym sie wstrzymal zobacz co napisal Ci sss i poczytaj
    artykul na prnews. Ogolnie to porownaj tabele oplat i prowizji (wraz z
    oplatami i promocjami za pakiety, oferta najlepiej inetowa, dema)
    roznych biur sprawdz po jakim czasie mozesz zamknac rachunek bez
    konsekwencji finansowych tj oplat. Sprawdzisz sobie czy dane biuro Ci
    odpowiada czy tez nie, bedziesz mial porownanie, a zamknac rachunek
    mozesz zawsze korespondencyjnie. Warto miec 1 rachunek podstawowy i 1
    rach zapasowy.

    Ogolnie google twoim przyjacielem:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=zestawienie+opla
    t+brokerskich&btnG=Szukaj+w+Google&lr=&aq=f&oq=

    Akurat wybralem to to, nie wiem czy to jest jeszcze aktulane:
    http://www.stopazwrotu.pl/tekst.php?tid=40

    ale zawsze mozesz pogooglac, sprawdz moze na stooq.pl lub bankier.pl
    maja jakies zestawienia :) a jak chcesz sie bawic na koniach to
    zajrzyj na futures.pl

    --
    Sith