    From: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Biznesy z Żabolandią [czyli rosyjski gaz z głupków]
    Date: Mon, 16 May 2011 18:18:15 +0200

    root <r...@v...pl> pisze:
    > Zamiast zastępczych tematów w cyklu "seks z pokojówką" proponuję przeczytać
    > ten news dot. protestów przeciw wydobyciu gazu łupkowego we Francji:
    >
    > http://news.money.pl/artykul/francuzi;nie;chca;gazu;
    lupkowego,153,0,813721.html

> [...]
    > 6. Najbardziej niezadowolony z gazu łupkowego jest Putin.
    >
    > Z kim Sarkozy spotyka się ciągle na imprezkach? Odp. z Putinem.
    > Co omawiają na tych spotkaniach w przerwach między jednym kielonkiem a
    > drugim? Odp. Kij ich wi.
    >
    > Ciekawy jestem jak cała historia albo histeria Zielonych we Francji sie
    > skończy. Czy parlament Francji uchwali zakaz, a ten zostanie rozciągnięty
    > na całą Europę w tym i na nas? Zobaczymy?
    > Czy będziemy protestować? Zobaczymy? Czy pojawią się jakieś nowe posadki w
    > organach UE dla kilku naszych mądrych i ważnych? Też zobaczymy.

    A ty się z choinki urwałeś?
    Jakiekolwiek ograniczenia dotykające Polskę będą na poziomie *całej*
    Unii Europejskiej a tam Francja *sama* to gówno ugra. A większość którą
    tam "uzbiera" najwyżej będzie grać na *góra* średnie spowolnienie "gazu
    z UE łupków" bo mogą uznać że im się to co za to wytargują opłaci.
    Rzeczywiste znaczące i długotrwałe przyblokowanie gazu z łupków
    na poziomie UE może się opłacić tylko większości złożonej w większości z
    idiotów :-)

    Po za tym: W interesie Gazpromu/Rosji *jest* przesada w opisywaniu
    zagrożeń ekologicznych wydobycia gazu z łupków tylko że gdyby robili aż
    "z igły widły" to przecież nie byłoby to aż tak groźne jak twoje
    "zapienienie się" sugeruje, nieprawdaż? :-)

    --
    A. Filip : Twoje pieniądze + Twoje ryzyko = Twój zysk *albo* strata
    Z serca do serca jest droga.