  • Data: 2003-10-26 16:08:41
    Temat: Re: Blad w ksiegowaniu...
    Od: "Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Uważając oczywiście.

    ;-)

    Sluchajcie, pieniadze pojawily sie na moim koncie nawet nie wiem kiedy. Nie
    zauwazylem tego i do dzis nie omge sobie przypomniec czy to ja je wpacilem
    czy bank sie pomylil. Po 3 miesiacach bank przyslal mi pismo ze sie dupnal i
    teraz chce pieniadze odzyskac. Gdy na koncie pojawily sie pieniadze bank je
    sobie wzial, ot tak. Po telefonicznej rozmowie poprosilem o jakies
    wyjasnienia tego faktu, na co dostalem kilka dni pozniej list o tresci, ze
    bank wzial z mojego konta tyle i tyle pieniadzy. Koniec wyjasnien ;-) I
    podkreslam - nadal nie mam zadnego dowodu na to ze 3 miesiace temu to bank
    sie pomylil i wplacil na moje konto jakies pieniadze!!

    pzdr,
    michal