  • Data: 2003-10-26 16:36:39
    Temat: Re: Blad w ksiegowaniu...
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał <m...@g...pl> wrote:
    > .. pieniadze ktore jak do tej pory nieudowodnil mi ze sa jego.

    Do ciebie najwyraźniej nie dociera, ale wątek czytają inne osoby, więc
    napiszę:

    A po kiego... ma udowadniać?
    Wyobrażasz sobie, że bank będzie dla ciebie wyciągał dokumenty księgowe
    dotyczące tej operacji, żeby ci pokazać?
    Dane każdej operacji bankowej są poufne. To rozliczenie nie dotyczyło
    ciebie, więc nie masz prawa wglądu do tych danych. Koniec.
    Jeśli natomiast uważasz, że bank ci ukradł pieniądze, to idź do prokuratora;
    na jego żądanie bank udowodni, komu się te pieniądze naprawdę należały.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl