  • Data: 2009-03-09 17:56:00
    Temat: Re: Blakna mocno "Goldy" Citi
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    news:m3wsaya9nl.fsf@intrepid.localdomain...

    > To taki zart, jak rozumiem.

    Z hotmailem? Nie, na poważnie (pop3.live.com na SSL 993 albo 995). Z OE? Ja
    wiem... przez 7 lat używania miałem problem tylko raz, i to z mojej winy (na
    siłę przerwałem kompaktowanie bazy danych).

    > Nie. Problemy z OE zaczely sie wtedy, gdy ludzie zaczeli po raz pierwszy
    > uzywac tego oprogramowania.

    Ciekawa teoria. Masz jakąś ciekawą alternatywę? Bo Thunderbird odpada po
    lekturze oficjalnej listy błędów i niedoróbek (bug).

    > Chocby takie trywialne problemy, niemozliwe dla wielkiej korporacji
    > do rozwiazania w ciagu chyba juz nastu lat - widzisz ponizej jakis
    > zalacznik? Bo nie ma tam zadnego - tylko dwa slowa, "begin" oraz
    > "qwerty" (zakladajac ze to drugie jest slowem):
    >
    > begin qwerty

    Nie rozumiem, miał być załącznik??? Źródło na nic takiego nie wskazuje, a
    swego czasu wysłałem przez OE załączniki na usenet...
    k.