  • 1. Data: 2009-03-06 11:49:24
    Temat: Blakną mocno "Goldy" Citi
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Kto by przypuszczał, że taki potentat zejdzie tak nisko. Być może mają na
    uwadze słowa gospodarza domu Anioła - "Schodzimy w dół, żeby się odbić!"
    hłe hłe

    Za Trystero:

    "Dzisiejszy cytat dnia to wypowiedź stratega inwestycyjnego Diane
    Garnick: You can finally buy Citigroup shares at the dollar store.

    Cena akcji Citigroup spadła w trakcie dzisiejszej sesji giełdowej w Nowym
    Jorku poniżej $1, do 97 centów. Oznacza to spadek o 85% w 2009 roku oraz
    spadek o ponad 98% od szczytu zanotowanego pod koniec 2006 roku na
    poziomie $55.70. Wtedy Citigroup miało kapitalizację 277 mld dolarów,
    dziś wynosi ona 5.5 mld dolarów.

    Oznacza to, że Citigroup warty jest mniej więcej tyle ile PKO BP - trochę
    powyżej 20 mld złotych."

    http://www.trystero.pl/archives/2285

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2009-03-06 16:51:54
    Temat: Re: Blakną mocno "Goldy" Citi
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 6 Mar, 12:49, xbartx <b...@h...net> wrote:

    Dawno zblakły...

  • 3. Data: 2009-03-06 16:55:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 6 Mar 2009 08:51:54 -0800 (PST)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > On 6 Mar, 12:49, xbartx <b...@h...net> wrote:
    >
    > Dawno zblakły...

    Jak tak dalej pójdzie to będą się nadawać co najwyżej do skrobania szyb
    w mroźne poranki ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-03-06 17:03:12
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Otwieram kartą furtkę do parku, te dwa razy dziennie czuję się jak superdetektyw z
    anglosaskiego filmu ;-)
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-03-06 20:13:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Oznacza to, że Citigroup warty jest mniej więcej tyle ile PKO BP - trochę
    > powyżej 20 mld złotych."

    To nawet zabawne.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-03-07 07:55:26
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Biorąc pod uwagę historię takich firm jak PanAmerican czy Arthur Andersen to nawet
    nie jest zabawne.

    Swoją drogą szkoda, że w potyczkach giną takie banki jak BH czy BPH - pierwszy miał
    legendarną ponoć obsługę klienta (lata 90-te), drugi najlepszy chyba z istniejących
    wśród konkurencji system internetowy (Sezam).
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-03-07 10:56:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Swoją drogą szkoda, że w potyczkach giną takie banki jak BH czy BPH - pierwszy miał
    legendarną ponoć obsługę klienta (lata 90-te), drugi najlepszy chyba z istniejących
    wśród konkurencji system internetowy (Sezam).

    Ja miałem konto w Banku Handlowym jeszcze zanim został Citi (aczkolwiek
    dosyć szybko przebrandowano go na Citi). Wtedy byłem jeszcze
    niepełnoletni :)

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-03-07 12:11:31
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 05:56, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Ja miałem konto w Banku Handlowym jeszcze zanim został Citi (aczkolwiek
    > dosyć szybko przebrandowano go na Citi). Wtedy byłem jeszcze
    > niepełnoletni :)

    Ech, handlobank to bylo cos! MasterCard przy otwieraniu konta, druga
    karta do limitu kredytowego... Fantastyczna bankowosc internetowa. I
    naprawde rewelacyjna obsluga.
    Zapamietalem jeszcze ze wszystkie broszury i regulaminy mowily o
    "handlobanku" i "banku", a nie "Handlobanku" i "Banku". Taki maly
    szczegol, ale dosc znamienny.

    A pozniej przyszlo Shitty, zmienilo system internetowy na "lepszy bo
    amerykanski", MasterCard na Maestro, a pracownicy zaczeli przepisywac
    numery wplacanych banknotow USD na specjalny formularz. Recznie.
    Dlugopisem.

    To tyle wspomnien... :)

  • 9. Data: 2009-03-07 12:17:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    f.googlegroups.com...

[...]

    Bylo to zmieniac, moze i wspomiania pozostalyby lepsze ;).

    MK

  • 10. Data: 2009-03-07 12:37:19
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 07:17, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Bylo to zmieniac, moze i wspomiania pozostalyby lepsze ;).

    Absolutnie zaprzeczam jakobym mial cokolwiek wspolnego z ta zmiana! A
    w ogole to bylem wtedy niemal dzieckiem :) No... prawie... :D

    A i jeszcze pamietam, ze karta z handlobanku robila furrore wsrod
    kasjerek w Sainsbury's. Bo taka "colorful", znaczy sie, przepraszam,
    "colourful" :)