eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBlankiety wpłat z kodem paskowym i nie tylkoRe: Blankiety wpłat z kodem paskowym i nie tylko
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blankiety wpłat z kodem paskowym i nie tylko
    Date: Sun, 4 Jul 2010 22:29:24 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <i0qqvc$kvr$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i0o858$9qf$1@inews.gazeta.pl> <i0ocup$20f$1@ns.master.pl>
    <i0p7gp$oht$1@inews.gazeta.pl> <i0pb2i$kh6$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079168044.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1278275372 21499 89.79.168.44 (4 Jul 2010 20:29:32 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Jul 2010 20:29:32 +0000 (UTC)
    X-User: kw1618
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:531199
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 04 Jul 2010 08:52:03 +0200, Młotkowy napisał(a):

    > Moim zdaniem należy z kolei tępić wygodnictwo niektórych dużych firm
    > (telekomy, energetyki, gazownie), które życzą sobie mieć każdy kolejny
    > "rachunek" zapłacony na inny numer rachunku bankowego, bo właśnie "mają
    > system zintegrowany"

    Popieram,

    ale to utrudnia późniejsze wyjaśnianie ewentualnych niezgodności.
    Miałem kiedyś takie coś, ktoś do mnie dzwonił, że nie zapłaciłem, ale ja
    wiem, że zapłaciłem... ktoś mi mówił, abym przesłał potwierdzenie, a ja, że
    przelew zlecałem przez internet a własnie nie siedzę przed internetem bo
    jestem w sklepie, to ktoś powiedział abym zadzwonił i podal, a ja mówie, że
    nigdzie nie będę dzwonił bo zapłaciłem niech szukają u siebie na koncie...

    i nie zadzwonili więcej, widocznie sami znaleźli wpłatę bo żadnego
    zadłużenia nie było.

    Nie każdy zrobi jak w powyższym przypadku, wiekszość jednak wydrukuje,
    znajdzie potwierdzenie i zaniesie do punktu obsługi klienta tracąc czas


    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt z kw1618 przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/album2/Pruszkow/slides/Pruszkow
    _k_Warszawy_20070930-32.php

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1