  • Data: 2002-08-13 15:39:54
    Temat: Re: Bledne dane w dyspozycji przelewu
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "LANceloT" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ajb7t3$7ap$1@news2.tpi.pl...
    > Jeszcze jeden problem o ktorym wczesniej napomknalem - nie mam danych tego
    > banku. Czy po numerze konta mozna ustalic ktory to oddzial itp....?

    Można - puść na grupę - może ktoś pomoże :-)))
    Jeżeli "obdarowany" to ktoś uczciwy to nie będzie problemu. Bank się z nim
    skontaktuje i gościu puści Ci przelew w drugą stronę. Niestety, nie
    podzielam optymizmu Pana Bez Imienia co do zwrotu tej kasy bez zgody
    właściciela konta. Daj mi stówę do ręki na ulicy a potem spróbuj prawnie
    przekonać sąd, że mi się nie należała. Nie znam się aż tak na prawie - tak
    sobie dywaguję na zdrowy rozsądek.
    Ratuje Cię to, że podałeś inne dane odbiorcy - ale to też nie powinna być
    automatyczna gwarancja. Wybraź sobie, ze kupujesz coś od kogoś - coś
    używanego. Puszczasz przelew, ale specjalnie ze złymi danymi. Odbiorca
    wydaje Ci rzecz. Teraz Ty reklamujesz przelew i twierdzisz, że nic nie
    kupowałeś itp. I komu tu wierzyć? :-/
    Jestem jednak dobrej myśli, że ten ktoś Ci po prostu odeśle pieniądze
    przelewem - aż tak źle w tym kraj nie jest, a mała szansa, że poszło do
    jakiegoś posła czy innego polityka ;-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski