eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBlokada na KKRe: Blokada na KK
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.intelink.p
    l!newsfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-ma
    il
    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Blokada na KK
    Date: Tue, 3 Jun 2008 16:57:46 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <g23m83$b0v$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <6...@3...googlegroups.com>
    <g23j16$vup$1@alfa.kjonca>
    NNTP-Posting-Host: gti42.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1212505155 11295 83.3.242.42 (3 Jun 2008 14:59:15
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Jun 2008 14:59:15 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <g23j16$vup$1@alfa.kjonca>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16386
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16386
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:448359
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:g23j16$vup$1@alfa.kjonca...
    > Jacek Stawicki pisze:
    > [...]
    >
    >> Zanim bede skaladal reklamacje mam pytanie:
    >> wina banku czy wypozyczalni? Wydaje mi sie ze Enterprise zrobilo blad
    >> ale wole sie upewnic.
    >> Co o tym sadzicie ?
    >
    > IMO wypozyczalnia powinna zrobić zwrot z datą "oryginalną".
    > Ja w podobnej sytuacji (nieudane zakupy w amazonie) zaraklamowałem w BZWBK
    > i grzecznie różnicę oddali. Czy później ścigali amazon to nie wiem.

    IMO na pewno nie wina banku. Co do "zwrotu" z datą oryginalną, z punktu
    widzenia banku nic to nie zmienia, bo bank i tak bierze sobie kurs z dnia
    otrzymania obciążenia/uznania. Raczej to Enterprise zastosowało nietypową
    procedurę. Nigdy w Enterprise nie pożyczałem, więc nie mam pojęcia czy oni
    tak zawsze, czy to jakaś nietypowa sytuacja.

    Co do reklamacji IMO potrzebna dobra wola banku do pozytywnego rozpatrzenia.

    marekz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1