  • Data: 2011-12-30 21:58:18
    Temat: Re: Bluecash i Eurobank zamiast kk mBanku?
    Od: "konikpolny" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chodzilo o to, ze czepiles sie zle skonfigurowanego czytnika...czy to sie
    odnosi do whera? no to faktycznie zle odebralem...a jak sie nie da czytac
    to...nie czytaj(?)
    napisalem eot ale wasza grupa wzajemnej adoracji rzeczywistosci naskoczyla,
    ze piszac prawde nie wiem w jakim swiecei zyje i jest wszystko pieknie i w
    ogole jak moze byc cos takiego mozliwe i o czym ja pisze bo u nich tak
    pieknie, nie mozliwe a w ogole to sie nie znam, zacofany jestem i kafelki
    ukladam, co mnie wk...lo a w sumie jeden pan co tu swieci nazwiskiem i
    ubarwia swiat znacznie bo mi wmowil ze po 15 lataxh nie wiem jak jest w tej
    branzy. ale obiecuje, ze te 3 posty co teraz pojda (ten i dwie odpowiedzi
    inne do witraka i WB sa ostatnie bo i ntg [az dziwne, ze nikt z was tego nie
    zauwazyl ale to pewnie przez to ze prawda o systemie boli albo moje uwagi
    was tak na mnie nastawily, ze nie zauwazyliscie] i offtopic) a dalej to
    mozecie pisac co chcecie i malowac rzeczywistosc. kto w tym siedzi wie jak
    jest i nie musze tu niczego udowadniac i dyskutowac...
    co do meritum...czy pracujesz w MB zeby powiedziec jak bylo? ja podalem
    przyklady jak jest w innych miejscach, ze takie rzeczy sa mozliwe i sa
    praktykowane i co w zyciu widzialem. nie wiem jak jest w MB ale domyslam sie
    jedynie z obserwacji i nie wykluczam, ze jest tam tak jak opisalem. to czy
    byl to krytyzny czy jakis inny blad to wie MB i jego pytaj jak ci powiedza
    to sie tym podziel i bedzie jasne. to czy blad z zeszlego roku tez taki byl
    to tez pytaj MB. jak bank bedzie cos chcial to moze to zrobic i to zrobi i
    to czy WB czy ktos inny powie, ze nie bo to koszty i wymaga iles czasu to
    bank bedzie mial w 4 literach bo ma od tego ludzi i uzasadni to decyzja
    biznesowa, jak 'blad' bedzie na tyle istotny, zeby zrobic go w 5 min to
    zrobia w 5 min.
    najzabawniejsze na koniec - ciekawe, ze z motywu KK z MB korzystalem do
    czasu az nie zrobil sie szum na forach i zablokowali a jeszcze ciekawsze, ze
    z eurobankiem (czyli tematem tego watku) bylo tak samo do czasu az ktos nie
    sypnal tym infem na pewnym forum... teraz nie ma ani MB ani EB... mnie to
    czegos juz nauczylo - widze, ze was nie bardzo dlatego dostaliscie ode mnie
    darmowa rade z ktorej widze niestety nie umiecie skorzystac (albo nie
    chcecie) no coz... wasz problem, szkoda tylko innych, ktorzy wpadli na ten
    sam pomysl, co dawalo im pare rgroszy... i ktos im nagle klody pod nogi
    podlozyl ale co mnie to...