  • Data: 2011-12-30 21:58:23
    Temat: Re: Bluecash i Eurobank zamiast kk mBanku?
    Od: "konikpolny" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zabawny przykład podajesz: Czy zastanowiłeś się skąd się taki
    > kretyński błąd wziął ? Nie sądzisz, że to właśnie Twój
    > "realistyczny" sposób wprowadzania zmian sprzyja powstawaniu
    > takich baboli?

    a ty nie ogarniasz, ze nie wszystko sie wytestuje i najdokladniejszy tester
    to uzytkownik bo testy a zycie to inna para kaloszy i taki blad nie
    koniecznie jest wynikiem 'mojego zabawnego przykladu' tylko genialnej
    aczkolwiek troche niedoskonalej wyobrazni tworcy aplikacji, ktory zle
    sklecil warunek?(pytanie retoryczne jakbys nie zauwazyl)

    > No tak. Jesteś po piętnastu latach koderem, przestałeś to już
    > lubić, ale chyba na nic więcej Cię nie stać i tylko swoją
    > frustrację wylewasz. Współczuję.

    akurat zasadniczo nie jestem juz koderem wiec pudlo. nie wylewam frustracji
    tylko uczciwie pisze jak jest i co bo siejecie propagande sukcesu...to cie
    boli? ze jest syf? no trudno ale takie zycie...i niestety - nie zalapalem co
    to wojskowy sposob liczenia. wyolbrzymilem (albo zaokraglilem) w gore dane
    (jesli o to ci chodzilo), zeby mi nie zarzucono, ze dodaje minuty a to za
    malo bo koder musi odpalic kompa, otworzyc narzedzie, otworzyc procedure,
    poszukac miejsca.... bo tester musi otowrzyc, dojsc, kliknac....no to jak to
    pare minut ? przeciez to nie starcza na odpalenie windowsa - to mowie a co
    tam dam 1h dorzucajac jeszcze anala, plan testow i wrzucenie do svna kodu +
    troche na inne rzeczy ale widze, ze tu tez wam nie pasuje...trudno. no i
    oczywiscie zaraz WB wymieni co jeszcze pominalem i dorzuci mi troche kosztow
    jak to jest u niego i ze to wcale nie 1h...tylko ze 20 chlopa trzeba a to
    czas, koszty...

    reszty nawet mi sie nie chce komentowac bo to po pierwsze nie na temat
    watku, po drgie nie na temat grupy po trzecie za duzo w zyciu widzialem i
    nie wierze juz w bajki. kolegow w innych firmach tez mam i nikt nie pieprzy
    glupot jak jest swietnie i jaka ta cala informatyka wspaniala bo niestyety
    idzie to w zlym kierunku i robi sie coraz wiekszy syf i kazdy z kim gadam
    tak mowi i jest tak wszedzie ale oczywiscie dzieki wam tutaj widze, ze oni
    gadaja bzdury i jest gdzies ten lepszy swiat w ktorym sa idealne procedury i
    doki na wszystko.