eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak kompetencji - jaka odpowiedzialność urzędnika bankowego? › Re: Brak kompetencji - jaka odpowiedzialność urzędnika bankowego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-
    mail
    From: "Darek" <0...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brak kompetencji - jaka odpowiedzialność urzędnika bankowego?
    Date: Tue, 4 Jan 2005 08:52:42 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 51
    Sender: 0...@p...onet.pl@zagorze.smstv.pl
    Message-ID: <crdi0l$9ld$1@news.onet.pl>
    References: <crc6aj$jsp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: zagorze.smstv.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1104825173 9901 81.210.104.2 (4 Jan 2005 07:52:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Jan 2005 07:52:53 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:331363
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:crc6aj$jsp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Dzień dobry.
    >
    > Przepraszam ze przejdę od razu do rzeczy ale szlag mnie trafia na nie
    > kompetencje niektórych ludzi pracujących w bankach.
    >
    > Starałem się o kredyt hipotetyczny w jednym z banków.
    >
    > Obsługa miła , uśmiechnięta i wydawałoby się kompetentna.
    >
    > Przez dwa miesiące donosiłem dokumenty bo tego jeszcze brakuje , o a
    jeszcze
    > tego itd.
    >
    > Nie śpieszyło mi się bo kredyt miał być przyznany w grudniu a kasa
    potrzebna
    > mi jest na luty.(człowiek uczy się całe życie)
    >
    > Po złożeniu wszystkich potrzebnych papierków , usłyszałem że wniosek o
    > kredyt jest bardzo dobrze udokumentowany i przyznanie kredytu to tylko
    > formalność.
    >
    > No i formalności stało się zadość , kredytu nie przyznano , bo brak
    jednego
    > papierka, który musi być , a prowadzące osoby zapomniały o tym wspomnieć.
    >
    > Chciałbym tutaj wspomnieć jeszcze o kosztach które poniosłem w związku z
    > wycenami , wpisami itp. rzeczami.
    >
    >
    >
    > I tu moje pytanie , czy jest jakaś odpowiedzialnośc tych ludzi , czy mogę
    > jakoś tych "kompetentnych" pracowników fantastycznego banku jakoś "ukarać"
    > żeby następne osoby wiążące swoje plany z pożyczką nie przechodziły tego
    co
    > ja.
    >
    >
    > Z góry dziękuję za odpowiedz Janusz
    >

    Pewnie i dobrze że masz wysokie wymagania. Ale każdemu może zdarzyć się
    pomyłka. Może i osoba która Cię obsługiwała była niedouczona. A może jest
    nieodpowiednią osobą na nieodpowiednim miejscu. Zawsze możesz złożyć pisemną
    skargę.

    Darek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1