-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-
mail
From: "Darek" <0...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Brak kompetencji - jaka odpowiedzialność urzędnika bankowego?
Date: Tue, 4 Jan 2005 08:52:42 +0100
Organization: news.onet.pl
Lines: 51
Sender: 0...@p...onet.pl@zagorze.smstv.pl
Message-ID: <crdi0l$9ld$1@news.onet.pl>
References: <crc6aj$jsp$1@atlantis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: zagorze.smstv.pl
X-Trace: news.onet.pl 1104825173 9901 81.210.104.2 (4 Jan 2005 07:52:53 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 4 Jan 2005 07:52:53 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:331363
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Jan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
news:crc6aj$jsp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dzień dobry.
>
> Przepraszam ze przejdę od razu do rzeczy ale szlag mnie trafia na nie
> kompetencje niektórych ludzi pracujących w bankach.
>
> Starałem się o kredyt hipotetyczny w jednym z banków.
>
> Obsługa miła , uśmiechnięta i wydawałoby się kompetentna.
>
> Przez dwa miesiące donosiłem dokumenty bo tego jeszcze brakuje , o a
jeszcze
> tego itd.
>
> Nie śpieszyło mi się bo kredyt miał być przyznany w grudniu a kasa
potrzebna
> mi jest na luty.(człowiek uczy się całe życie)
>
> Po złożeniu wszystkich potrzebnych papierków , usłyszałem że wniosek o
> kredyt jest bardzo dobrze udokumentowany i przyznanie kredytu to tylko
> formalność.
>
> No i formalności stało się zadość , kredytu nie przyznano , bo brak
jednego
> papierka, który musi być , a prowadzące osoby zapomniały o tym wspomnieć.
>
> Chciałbym tutaj wspomnieć jeszcze o kosztach które poniosłem w związku z
> wycenami , wpisami itp. rzeczami.
>
>
>
> I tu moje pytanie , czy jest jakaś odpowiedzialnośc tych ludzi , czy mogę
> jakoś tych "kompetentnych" pracowników fantastycznego banku jakoś "ukarać"
> żeby następne osoby wiążące swoje plany z pożyczką nie przechodziły tego
co
> ja.
>
>
> Z góry dziękuję za odpowiedz Janusz
>
Pewnie i dobrze że masz wysokie wymagania. Ale każdemu może zdarzyć się
pomyłka. Może i osoba która Cię obsługiwała była niedouczona. A może jest
nieodpowiednią osobą na nieodpowiednim miejscu. Zawsze możesz złożyć pisemną
skargę.
Darek
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...