eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak logiki czy moze ja jestem dziwny?Re: Brak logiki czy moze ja jestem dziwny?
  • Data: 2005-06-22 06:53:31
    Temat: Re: Brak logiki czy moze ja jestem dziwny?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Grzegorz Łotysz napisał:

    > Mozze bylo na grupie juz, uczciwie przyznaje nie szukalem, ale
    > zastanawia mnie jedno, czy w innych bankach jest podobnie? Po prostu
    > urzednicy i nie warto sie doszukiwac w ich postepowaniu logiki?
    > Najsmieszniejsze jest to, ze ten agent wezmie te kwitki i one trafia do
    > analizy w centrali, przynajmniej tak jest napisane, a pozniej jak
    > pozytywnie mnie "zanalizuja" po raz kolejny, wysla mi karte i bede mogl
    > juz uzywac.

    [ciach]

    To jest wlasnie mBank. Wszystko jest z nim OK, poki nie trzeba czegos
    zalatwic. Wtedy mnoza sie problemy, a poniewaz mozna sobie pogadac
    jedynie z kims przez telefon lub tez wypelnic formularz online to te
    problemy sa nie do obejscia(funkcjonalnosc mKioskow jest ograniczona).

    Gdy jest okazja spotkac sie z pracownikiem banku, pogadac to istnieje
    olbrzymia szansa zalatwienia wszystkiego bez problemu. Przynajmniej ja z
    czyms takim spotkalem sie w Multi (panie naprawde kombinowaly, aby
    wyszlo wszystko tak jak chce klienci), ktory pomimu innych wad(pewny
    rzeczy dzieja sie same np. zmiana adresu, wlaczenie sie gwarancji splaty
    na KK - ale wszystko to mozna skorygowac, trzeba sie tylko pilnowac)
    polecam (zamiast mBanku, ktory warto sobie zostawic do Allegro i innych).


    --
    pozdrawiam
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1