eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak logiki czy moze ja jestem dziwny?Re: Brak logiki czy moze ja jestem dziwny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brak logiki czy moze ja jestem dziwny?
    Date: Wed, 22 Jun 2005 08:53:31 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 29
    Sender: m...@o...pl@aef210.internetdsl.tpnet.pl
    Message-ID: <d9b1t9$iht$1@news.onet.pl>
    References: <d99u25$hb9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aef210.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1119423209 19005 83.16.109.210 (22 Jun 2005 06:53:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Jun 2005 06:53:29 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <d99u25$hb9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:353833
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Grzegorz Łotysz napisał:

    > Mozze bylo na grupie juz, uczciwie przyznaje nie szukalem, ale
    > zastanawia mnie jedno, czy w innych bankach jest podobnie? Po prostu
    > urzednicy i nie warto sie doszukiwac w ich postepowaniu logiki?
    > Najsmieszniejsze jest to, ze ten agent wezmie te kwitki i one trafia do
    > analizy w centrali, przynajmniej tak jest napisane, a pozniej jak
    > pozytywnie mnie "zanalizuja" po raz kolejny, wysla mi karte i bede mogl
    > juz uzywac.

    [ciach]

    To jest wlasnie mBank. Wszystko jest z nim OK, poki nie trzeba czegos
    zalatwic. Wtedy mnoza sie problemy, a poniewaz mozna sobie pogadac
    jedynie z kims przez telefon lub tez wypelnic formularz online to te
    problemy sa nie do obejscia(funkcjonalnosc mKioskow jest ograniczona).

    Gdy jest okazja spotkac sie z pracownikiem banku, pogadac to istnieje
    olbrzymia szansa zalatwienia wszystkiego bez problemu. Przynajmniej ja z
    czyms takim spotkalem sie w Multi (panie naprawde kombinowaly, aby
    wyszlo wszystko tak jak chce klienci), ktory pomimu innych wad(pewny
    rzeczy dzieja sie same np. zmiana adresu, wlaczenie sie gwarancji splaty
    na KK - ale wszystko to mozna skorygowac, trzeba sie tylko pilnowac)
    polecam (zamiast mBanku, ktory warto sobie zostawic do Allegro i innych).


    --
    pozdrawiam
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1