    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Brak podpisu na wydruku z terminala
    Date: Thu, 25 Aug 2011 07:12:30 -0500

    On 8/25/2011 3:07 AM, Włodziu wrote:
    > Posiadam kartę kredytową na podpis już od ponad roku i za każdym razem jak
    > płacę to sprzedawca daje mi do podpisania świstek z terminala.
    >
    > Jednak w tym tygodniu już 3 razy zdarzyło mi się że musiałem się upominać o
    > złożenie podpisu :).

    no patrz, a mi sie w tym tygodniu tylkor az udało złozyć podpis, w
    każdym innym nie chcieli

    > Poprostu kasjerka (za każdym razem to była kobieta)
    > chowała niepodpisany wydruk do kasy. W związku z tym nurtuje mnie pytanie,
    > co się dzieje jeżeli nie podpiszę wydruku?

    Nic.
    im ten podpis do d... potrzebny.

    > Domyślam się, że jak bym był "kutas" to bym nie dopominał się o podpisanie a
    > następnie złożył w banku reklamację, że nie wykonywałem takiej transakcji i
    > pewnie dostałbym zwrot.

    o ile sklep skasował już taśmy z monitoringu.

    > Ale, co jeżeli tego nie zauważę (lub zapomnę) to "chyba" zejdzie ta kwota z
    > mojej karty ale czy sklep uzyska kasę na podstawie nieautoryzowanego
    > wydruku?

    im do szczescia potrzebny jest numer karty i czasami data ważności.
    reszta to zbedne pierdoły.

    Jeżeli nie to co się z tą kasą stanie bo nie może zostać w próżni
    > (jeżeli zeszło odemnie to musi gdzieś wejść)??

    do sklepu.