eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBrak zwrotu z AliexpressRe: Brak zwrotu z Aliexpress
  • Data: 2020-04-22 18:28:13
    Temat: Re: Brak zwrotu z Aliexpress
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-04-21 o 14:44, r...@k...pl pisze:
    > Na koncie w ali mam "Refund in progress".
    > Tak wisi sobie od 3 lat na kwotę 1$ :)
    >
    > Napisałem do nich, podali mi nr ARN i coś w stylu, że "refund został
    > zrealizowany i to problem banku".
    > Napisałem do banku (Getin) podając im ten ARN, a bank odpisał, że nie
    > odnotowano żadnego zwrotu.
    >
    > Jaka dalsza procedura? :)
    >

    Ja tak długo nie czekałem. Kiedy po kilku tygodniach od zwrotu nadal nie
    miałem kasy na koncie, napisałem e-mail do Curve. Poprosili o zrzut
    ekranu, przeprosili i wytłumaczyli, że w tym samym czasie miałem inny
    zwrot (czy jakoś tak...) i błędnie zapisali - jako wpłatę, czy cóś. ;)
    W każdym razie już za parę dni, te kilkadziesiąt dolarów wróciło na
    miejsce. Znaczy - na rachunek mojej karty kredytowej.

    --
    - Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl
    Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1