  • Data: 2009-05-29 20:42:31
    Temat: Re: Brzeziński chwali Polskę za jej politykę gospodarczą
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skiba <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > jak kiedyś złoto) spowodowało że nie da się już kontrolować poszczególnych
    > państw w kwestii drukowania pieniądza a to dopiero początek wielkiego
    > bałaganu
    > ale faktem jest również to że skoro papież wojtyła tak bardzo chciał
    widzieć
    > polskę w eurobie to znaczy że był na tyle głupi że nie wiedział jak ta
    > europa pod względem ekonomii wygląda, strasznie tragiczny ten wojtyła taka
    > marionetka która niczego nie rozumiejąc gada do cemnoty aby poszła za nim
    do
> [...]
    a co czyżbym w czymś się pomylił? naprostuj mnie przekonaj mnie że się mylę
    tylko czy masz jakiekolwiek argumenty rekinie z wyższych sfer, mahoniowy i
    wyperfumowany gościu, udaczniku życiowy no dawaj zastrzel mnie argumentem bo
    pokazywać język potrafią tylko przedszkolaki a ludzie inteligentni potrafią
    formułować argumenty, gdzie twoja inteligencja czyżby ci jej zabrakło?
    pozdrawiam