  • Data: 2002-04-22 11:04:54
    Temat: Re: Buczek to zwykly oszust??/
    Od: "camokiller" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    He he :)))))

    Zainteresowany chyba musiał od kogoś dostać dużo SMS'ow bo zaczął rozsyłać
    do wszystkich maile z pytaniem kto do niego SMS'y wysyłał.

    Nakierowałem tego Pana na źródło tych SMS'ow , czyli pl.biznes.banki
    :))))))

    Z tego co się dowiedziałem to podobno z jednego komputera korzysta 6 osób
    i dlatego takie rozdwojenie jaźni i zainteresowań sexualnych.

    Ów Pan na tyle był przestraszony, tym co zostało tu opublikowane, że
    obiecał że już nigdy nie będzie spamował grup dyskusyjnych :)))))))))

    Czyli jest jednak metoda na takich :)

    Kamil
    c...@h...pl