    From: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Budujaca skromnosc Minister Bienkowskiej.
    Date: Mon, 27 Jul 2009 11:30:32 +0200

    olo pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD"

    > Kpisz ?? Zdanie "Skoro Pani Bieńkowska podała przykład , gdzie PIS
    > wykorzystał środki w 47%" - znaczy tylko i wyłącznie że wedługo posiadanej
    > poprzez P. Bieńkowską dokumentacji PIS wykorzystał 47% oferowanych poprzez
    > Unię środków. Dodatkowo IMVHO środki są przyznawane w euro i rzetelne
    > podanie % ich wykorzystania powinno być w tej walucie. Przewalutowywanie
    > ich
    > do PLN dla podania % wykonania przytoczone poprzez JO jest manipulacją
    > obrażającą zdrowy rozsądek. Gdyby się na to przewalutowanie uprzeć, to
> [...]

    Jeżeli ktoś kpi i manipuluje , to raczej nie ja. Przynajmniej nie zawsze
    ja :)

    ---inny cytat z tej samej informacj z GW---

    Wyniki są rewelacyjne: Polska wydała 8,6 mld euro, czyli dokładnie 101,3
    proc. sumy, jakią Unia Europejska nam przekazała. Dlaczego
    przekroczyliśmy 100 proc. normy? Dzięki korzystnym zmianom kursu euro
    Bruksela wypłaca nam fundusze euro, ale umowy są podpisywane w
    złotówkach. Gdy przeliczymy zawarte umowy ponownie na euro, okaże się,
    że wydaliśmy więcej niż pierwotnie dała nam Komisja.

    ---koniec---

    --->http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,6
    854311,Wydalismy_wszystkie_euro_.html