  • Data: 2010-04-20 19:23:22
    Temat: Re: Byli tacy: tuski, palikoty i sikorscy
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wyjaśnię ci coś, bo widzę, że trafiłem na kompletnego ćwoka. Tak jak
    > opisałeś, to możesz szukać siebie, lub takiego parchatego wieprzka jak
    > fatso, bo ty jak najbardziej zostawiasz wszelkie swoje namiary prowadzące do
    > tej mieściny na południu Polski - łącznie z adresem po stronie lan.
    > Zapewniam cię, że twoje "organy" ani na onecie, ani nigdzie indziej nic nie
    > znajdą o mnie, NIC, pewnie trafią do kilku osób które nic nie wiedzą o moim
    > istnieniu i nigdy by się normalnie nie dowiedziały i ślad się wie. Moi
> [...]

    Ty, Czapajew, to się świetnie skłąda że jesteś taki kuty na cztery łapy... w
    takim razie się możemy śmiało zabawic... wyślę linki to twoich śmiesznych
    postów do Istytutu Lecha Wałęsy, jeżeli jeszcze istnieje... a nuż ich to
    wkur... tobie oczywiście nic nie zrobią bo ciebie nawet mossad nie jest w
    stanie wytropic... a my będziemy patrzec jak chłopaki się szamoczą bezradnie
    jak dzieci we mgle... będzie ubaw po pachy... oczywiście jeżeli nie chcesz to
    wystarczy że mnie grzecznie poprosisz bym tego nie robił... bo jeżeli nie to
    uznam że mam zielone światło...