  • Data: 2019-12-25 12:13:18
    Temat: Re: CA daje 3hpln za smartfonwe zawarcie umowy, ale
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5dff2dc4$0$505$6...@n...neostrada.pl

    > Może wszelkie umowy należy tak zawierać? -- bez jakiegokolwiek
    > śladu... ;)

    Można. Nie każdy klient to gołodupiec - niektórych stać na opłacenie
    całego okresu umowy "z góry", więc po co i od nich żąda się podawania
    personaliów przy podpisywaniu cyrografu.

    > Kto tu jest władzą? Nie Google? Kto jest przy kasie?...
    > SJ zmarł, M$ walczy o życie, IMO zostaje Google...
    >
    > H wyłamał się -- ale ze wszystkimi modelami?

    Imperium dobra. Chyba wiesz kto to?

    > Domyślam się, ale na czym to polega?

    Chodzi Ci o założenia i slogany reklamowe czy o rzeczywiste walory?

    > Redukacja szumu.

    Albo dobra konstrukcja..