    From: "TomekD" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CAIB kombinuje z termianami realizacji w SFI ?
    Date: Thu, 16 Oct 2003 21:00:11 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@pa71.kozieglowy.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik "axell" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bmlr5d$aai$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Właśnie naszły mnie dziwne przeczucia i chcę
    > potwierdzić lub odrzucić te przekonanie. Czy
    > CAIB realizuje zlecenia z SFI w mBanku
    > wg jednolitej procedury czy może naciąga jak
    > bardziej się im opłaca.
    >
    > Ostatnio przeprowadziłem 3 operacje zakupu
    > tego samego funduszu CAIB obl Dol.
    > Jedna operacja została wykonana wg wyceny
    > wg tabeli realizacji SFI. (Ale w mBanku pojawiła
    > się później w tabeli od razu pojawiło się ~1.5%
    > niż wpłata mniej)
    >
    > Oraz 2 inne zakupy miały datę wyceny opóźnioną
    > o jeden dzień. Te opóźnienie to moja strata.

    Hm,
    Ogólnie lubię mBank a SFI podoba mi się bardzo bo (oprócz MultiBanku) nie ma
    alternatywy na rynku :-)
    Od lipca natomiast usiłuję wyjaśnić zawiłości wyznaczania dnia wyceny przy
    nabyciu funduszy Skarbiec.
    Póki co bezskutecznie.
    A sytuacja prosta, składałem sobie w niepewnych czasach zlecenia nabycia,
    zleceniem stałym, regularnym, 5 dni w tygodniu.
    No i zdarzało się się że zlecenia z 2 różnych dni były wyceniane wg. wyceny
    tego samego dnia.
    Prospekt przeczytałem, wątpliwości nabrałem, więc w lipcu 2003 składam:

    1 reklamację w Mlinii.
    Zapada cisza.
    Dzwonię po miesiącu, podobno KTOŚ się ze mną kontaktował i sprawa
    załatwiona. Nieprawda, więc składam...

    2 reklamację w Mlinii.
    26-09-2003 dostaję maila typu bełkot marketoidalny - wykład dla osób o IQ <
    1.
    Co ciekawe odpowiedź była Od: 'J...@m...pl w imieniu
    W...@b...com.pl'
    Cały mail kończył się groźbą :-) 'W razie dodatkowych pytań proszę
    telefonować na naszą infolinię.'
    Nie posłuchałem, odpisałem na oba adresy, grzecznie prosząc o wyjaśnienie
    tylko czy mi się wydaje czy nie, że to co się działo przy ustalaniu Dnia
    Wyceny działo się niezgodnie z Prospektem funduszu, a dyktowanie mojej
    epistoły Mlince przez telefon byłoby okrutne.
    Oczywiście do dziś CISZA...

    Póki dałem sobie spokój i ukarałem :-) SKARBIEC wynosząc się (dla zasady) do
    bardziej obliczalnych FI. A są takie w SFI.

    TomekD