  • Data: 2004-06-23 08:38:37
    Temat: Re: CARION...
    Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net> skribis:

    >Trapi mnie jedno - jak powstrzymać przedstawiciela?

    a) porozmawiac z nim powaznie
    b) ostatnio glosny byl przypadek powstrzymywania przedstawicieli przy
    pomocy broni ;)
    mozesz tez pokazac dyskusje na ten temt (w tym wypowiedzi bylego
    pracownika carionu) na Network Marketing Forum :
    http://www.arystoteles.pl/nmf/

    >Jak uchronić rzesze nieświadomych obywateli?

    edukowac, edukowac... zachecac do czytania http://www.oszustwa.com
    (jest tam formularz "powiadom znajomych" i inne sposoby edukacji)

    >Czy krucjata przeciw systemowi argentyńskiemu ukróci takie niecne
    >praktyki...? Myślę, że wątpię...

    ludzie sa naiwni. a w sejmie sa lobbysci z wiadomych firm i ustawa o
    argentynie nieco sie odwleka

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Do zobaczenia na forum o oszustwach: