  • Data: 2004-05-19 13:36:21
    Temat: Re: CETELEM - Wiarygodność ??
    Od: "Misiek" <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam
    > Kiedys ktos na grupie pisal podobne pytanie . Generalnie chodzi o kilka
    > spraw .:
    > Z jakim Polskim bankiem jest ta firma zwiazana ?W jednym miejscu wyczytalem
    > ze z BIG BANK , Natomiast na stronie Cetelem jest napisane , ze z karta AURA
    > wydana przez Cetelem gotowke mozna wyplacac w banku Millenium ???

    Wzięliśmy na pocz. roku z żoną ich kredyt 0% na szafę wnękową - rozbicie kwoty
    na 5 równych rat, bez prowizji i odsetek (jutro spłata ostatniej raty, hurra).
    Spłaty rat są dokonywane na konto w banku BNP Paribas (pierwszy raz usłyszałem
    o tym banku przy okazji OFE Pocztowego, drugi raz teraz).

    Pozdr.
    Michał