    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: CHF cd
    Date: Tue, 8 Sep 2015 12:10:01 +0200

    On 2015-09-08, Poldek <p...@i...eu> wrote:

    [...]

    > Teraz ci, którzy zaspokoili swoją potrzebę mieszkaniową mają otrzymać
    > pomoc, w związku z tym, że podjęte przez nich decyzje okazały się nie
    > tak dobre, jak by się tego chciało. Może się okazać, że ten, co się
    > powstrzymał od zaciągania ryzykownego kredytu i nie zaspokoił swojej
    > potrzeby mieszkaniowej, teraz będzie się składał na pomoc dla tego,

    Nie. Banki. Bo nie doszacowały ryzyka tak samo jak ich klienci.
    BANKI się będą dokładać. Czy sobie to na kimś odbiją, to inna sprawa
    (ich sprawa).

    > który podjął ryzyko, ale teraz chciałby uniknąć konsekwencji...

    Podjęły ryzyko, bo były do tego namawiane.
    No proszę weź _teraz_ kredyt w CHF na takich warunkach jak były wtedy.
    Pokaż mi że to możliwe. Ja chcę! Warunki uważam za idealne! Jestem
    gotów świadomie podjąć ryzyko i podpisać wszystko co potrzebne.
    Ale wiesz co? Nie da się, albo da się baaaaardzo niekorzystnie.

    A wtedy tak samo było ze złotówkami.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl