  • Data: 2015-09-17 21:59:00
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Zarzad ci wytlumaczy, ze skoro podjal taka decyzje, to dlatego, ze to
    > jest wlasnie gospodarnosc. :-)
    > I co ciekawe bedzie mial przy tym sporo racji.

    Wszystko zalezy jak rozumiemy słowo: racja :)
    Uwierze w te rację, jak 5% od kruka idzie pod stołem do jakiegos posrednika
    lub decydenta po stronie banku.

    > No coz, najbardziej dotknelo tych, ktorym skoczylo z 2.0 na 3.3, a
    > potem na 4.3.
    > A to pierwsze to tylko pol roku bylo.

    Ale nadal spłacają bardzo dobrze.
    I w tamtym okresie nie mówiło sie nic o wzroscie ilosci kredytów
    niespłacanych.

    > Wtedy tak samo byly i inne, tylko na 30% :-)
    > Jak to kwotowo wygladalo to nie wiem.

    Ale tak nie naciskali na branie.

    > "spread chf 15%" jakos nie bardzo znajduje adekwatna strone :-

    cóz...
    http://prnews.pl/wiadomosci/ile-banki-zarabiaja-na-e
    uro-i-franku-
    3322338.html

    > No widziales - wyplata kredytu w PLN, wplata w PLN, zabezpieczenie na
    > swapach walutowych na procenty i innych instrumentach pochodnych - to
    > gdzie tu jakies koszta wymiany dla banku ? :-)

    cbdu?