  • Data: 2015-09-20 17:29:40
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Wróżenie z fusów, bo kto wie, jak będzie wyglądał WIBOR i LIBOR w
    > przyszłości. Ale jak rządzący tak będą majstrować przy finansach, to
    > za 2 lata będą musielik ratować kredytobiorców PLN.

    A zakładając, że sytuacja z dnia dzisiejszego juz sie nie zmieni?
    BTW zdaje sie ze to ty wrózyłes wczesniej z fusów, skoro pisałes, ze w obu
    kredytach koszty sa takie same wiec "co za róznica"...

    > A co jeszcze frankowicz ma zapłacić więcej od złotówkowicza?

    Ma np. mieszkanie ktorego nie jest w stanie sprzedac...

    > Jakimi danymi? Wszyscy piszą, że dopiero od pół roku raty CHF dogoniły
    > raty PLN kredytu w podobnej wysokości.

    Czyli nie masz danych i tak sobie pleciesz? Rozumiem...