  • Data: 2015-09-20 18:00:26
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michal Tyrala w...@b...com.pl ...

    > A jak ktoś nie wziął w dołku CHFPLN?

    To sie moze cieszyc ze sytuacja była zgodna z tym co mu obiecywano w banku.

    > To jest *jedyne* o czym możesz obecnie sensownie rozmawiać. Bajanie o tym
    > co będzie za lat 20 jest g* warte.

    Czyli porozmawiac o tym, ze nagle masz mieszkanie ktorego nie jestes w
    stanie sprzedac nie powinno miec miejsca?

    > Ja mam kredyt hipo w chf lat 11 i naprawdę, jedyne co się odczuwa to
    > *lekką* zwyżkę bieżących rat.

    Lekka zwyzke w stosunku do czego?
    Bo jak rozumiem, raty powinny maleć. Wiec ta zwyzak to jest: zwyzka + brak
    obnizki.

    > Już kiedyś pytałem, masz kredyt, czy tylko sobie radośnie trollujesz?

    Juz wielokrotnie odpowiadałem.
    Nie mam ale lat temu pare (2008) zastanawiałem się nad wzieciem.
    I stad wiem co wtedy w bankach opowiadano bo byłem chyba w 8 na
    spotkaniach.
    Stad tez moje negatywne odczucia co do banków bo jak sobie pomysle, co mi
    wtedy opowiadali a co z tego wyszło to włos sie na głowie jezy.