  • Data: 2015-09-20 21:47:12
    Temat: Re: CHF cd
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-09-20 o 17:29, Budzik pisze:
    > Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Dlaczego? Masz ku temu jakies przesłanki czy po prostu testujesz na mnie
    > argumentacje ad absurdum?

    Sam pisałeś coś o byciu wspólnikiem. N'est-ce-pas?

    > Kto konkretnie i jaka jest argumentacja?

    Co 'Kto'? Piłeś coś?

    > Nie wiem co chcieli słyszec frankowicze.
    > Wiem, ze ja chciałem usłyszec prawde o ewentualnych zagrozeniach, równiez o
    > apsektach technicznych bo pomimo tego ze w banku traktowano kredyt we
    > frankach jako cos oczywistego to wydawało mi sie ze tak nie jest i ze
    > sprawa jest troche bardziej skomplikowanego.
    > Ani jednego ani drugiego w banku nie usłyszałem, pomimo tego ze pytałem,
    > dopytywałem. Słyszałem tylko uspokajanie, zapewnienia ze nie ma sie nad
    > czym zastanawiac etc.

    Dla kredytów w PLN nikt nie mówi co się stanie, jeśli WIBOR skoczy do
    15%. Ba - nawet nie podpisuje się klauzuli o przyjęciu tego do
    wiadomości. Czy to oznacza, że po skoku WIBOR do takiej wysokości należy
    unieważnić kredyty w PLN?

    > Moim zdaniem nie rozumiesz problemu.
    > Kredyt frankowy to nie jest cos co mozna porównać do prostej gry w ruletkę
    > opierającej się na prostych zasadach prawdopodobienstwa z ustaloną i znana
    > liczbą zmiennych...

    Tak jest wersja 'nabitych'. Dla mnie to jest prosta gra. Albo się wygra
    albo przegra.
    Tyle że do końca gry jeszcze 20 lat a uczestniczy już płaczą, że się
    pasa odwróciła...

    --
    Pete