  • Data: 2012-02-23 14:55:10
    Temat: Re: CITI - chory bank + spelsniale wisnie
    Od: "Najstarszy.Syn.Ksiedza.Proboszcza" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
    news:ji3can$jlf$1@node2.news.atman.pl...
    > Mam wrazenie ze Citi to jednak jakis chory bank :D
    > - robia nagonke na klientow KK - ok
    > - wypelniam zgloszenie
    > - dzwonia, zbieraja dane (kilka dni przerwy)
    > - dzwonia, tak, przyznajemy karte z limitem X
    > - wysylaja kuriera (podpisanie umowy) i .....
    >
    > Ano za kilka dni zagladam do skrzynki a tam pismo tej tresci :
    > "Z przykroscia informujemy, ze przyjete przez bank zasady przyznawania KK
    > nie pozwalaja obecnie na pozytywne rozpatrzenie wniosku.
    > Zapewniamy ze wszystkie dane Pana osoby zostana usuniete z baz danych
    > banku"

> [...]

    Próbowałem dostać KK City w trzech różnych krajach europejskich. Za każdym
    razem pracując na umowę o pracę na czas nieokreślony, za każdym razem
    zarabiając powyżej lokalnej średniej.

    Trzy razy odmowa.

    W życiu nie zrozumiem tego banku. A przyznam szczerze, że bardzo chciałbym
    zrozumieć czym się kierują.

    W.