eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
  • Data: 2004-01-05 22:01:28
    Temat: Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
    Od: "kicurek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > "Glenn" <g...@g...pl> wrote in message
    > news:btccsi$omm$1@inews.gazeta.pl...
    > >
    > > Czytam ;-))) I nie mogę wyjść z podziwu, dlaczego oczekujesz czegoś więcej
    > > niż jest w umowie i regulaminie.
    >
    > Czy w umowie lub regulaminie jest gdzieś napisane, że pracownik
    > banku może wprowadzać klienta w błąd?
    > O ile sie nie mylę, rozmowy z konsultantami są nagrywane.
    > Można by jakoś zareklamować taką sytuację. Być może
    > rezultat będzie żaden, być może ów niekompetentny
    > pracownik przestanie pracować w tym banku,
    > być może od tej pory klienci będą obsługiwani rzetelniej.
    >
    > I proszę, niech nikt mi nie próbuje wmówić, że wprowadzanie
    > klienta w błąd jest w porządku. Pracownik banku
    > nie ma prawa podać klientowi informacji niezgodnych
    > z regulaminem, umową, prawem itp.

    No bardzo dziękuję, bo już straciłem nadzieję na rozsądny odzew. Właśnie o to
    mi chodziło, że pracownik banku nie ma PRAWA(!) kłamać Klientowi!
    Bo swoje zobowiązania, regulaminy, konsekwencje itd. znam. A takie podejście
    banku się zemści na tym banku - prędzej czy później.
    Dzięki:)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1