eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "kicurek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
    Date: 5 Jan 2004 23:13:02 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 39
    Message-ID: <2...@n...onet.pl>
    References: <btcgqa$qp1$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1073340782 27021 213.180.130.18 (5 Jan 2004 22:13:02
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Jan 2004 22:13:02 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 62.233.231.42, 192.168.243.42
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:276274
    [ ukryj nagłówki ]

    > Użytkownik "Stasio Podróżnik"
    > <d...@c...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > news:btcgko$ppv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > > "Nie jest już Pan/Pani naszym klientem, a tylko dłużnikiem ... "
    > >
    > > Nie wiem, czy pracownik w tej syt poniósłby jakąkolwiek odpowiedzialność
    > ...
    > > wszak to już dział windykacji - OBNIŻYĆRYZYKO ZA WSZELKĄ CENĘ;)
    >
    > Dodam jeszcze , że w moim mniemaniu winien być traktowany każdy, kto złamał
    > umowę ...
    >
    > Bo zaraz zaraz ... jeśli podpisałeś się pod stwierdzeniem, że będziesz
    > spełniał warunki (czy bank je łamie ???) , to gdy trafiło ci się jedno
    > potknięcie , nie jest powiedziane, że nie zrobisz tego kolejny raz ...
    >
    > Zupełnie inną sytuacją było by , gdyby to ów "poszkodowany" skontaktował się
    > pierwszy i poinformował, że nie będzie w stanie wywiązać się z umowy i co w
    > tej syt bank radzi mu zrobić ... Niestety w tej sytuacji kontakt nawiązał
    > pierwszy Bank ... właśnie za pośrednictwem działu windykacji należności ...

    Ech... Stasiu...;)))
    Nie chce mi się opowiadać od początku i wszystkiego, a widzę - po innych
    dyskusjach - że wypowiadasz się nader kompetentnie i masz pewną wiedzę.
    Powiem tylko tyle, że kłopoty to mam od pewnego czasu, ale z każdym bankiem
    udało się dojść do porozumienia zadowalającego obydwie strony - z mojej(!)
    inicjatywy.
    Ale tak w balona to mnie zrobił tylko Citi:( Przez co zmieni się moje podejście
    do banków i też zacznę patrzeć tylko na swój interes.
    A komornik... no cóż, jak już będzie tak źle, to niech przychodzi. Niewiele
    zarobi. On jeden skorzysta, bo bankom i tak nie starczy.
    Trudno zabrać komuś cokolwiek, jeśli ten ma niewiele albo nic - prawda? Znajomy
    prawnik mówi, że w interesie wszystkich jest się dogadać, bo w przeciwnym razie
    wszyscy na tym tracą - i chyba ma rację.


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1