-
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Glenn" <g...@g...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
Date: Tue, 6 Jan 2004 11:45:03 +0100
Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
Lines: 49
Message-ID: <bte3mr$g0u$1@inews.gazeta.pl>
References: <btcg8c$b12$1@inews.gazeta.pl> <2...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: dial-2940.wroclaw.dialog.net.pl
X-Trace: inews.gazeta.pl 1073386012 16414 62.87.144.124 (6 Jan 2004 10:46:52 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Jan 2004 10:46:52 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-User: glenn
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:276343
[ ukryj nagłówki ]
>
> Ponoć była nagrywana. Reklamację złożyłem. Na anulowanie długu nie liczę
(ani
> nawet na odblokowanie konta) - myślałem, że napisałem poważny post, a nie
żart.
I słusznie (z tym złożeniem reklamacji). Co do "żartu", to niektóre Twoje
stwierdzenia rzeczywiście tak brzmiały.
>
> Przedmiotem dyskusji było to, że bank nie ma prawa wprowadzać klienta w
błąd i
> kłamać!
Tylko, że to jest poza dyskusją (wszelką). Natomiast pisanie, że "bank na
tym straci", "też będę dbał o swój interes", "powinni wykazać dobrą wolę" w
sytuacji złamania przez klienta umowy brzmi nieodparcie śmiesznie.
> A Kolega pewnie nie był w tzw. trudnej sytuacji finansowej, bo gdyby był,
to by
> wiedział,
Koleżanka ;-) nie była, bo koleżanka umie liczyć i nie zadłuża się.
Zwłaszcza, że pracę można stracić w ciągu 1 dnia.
>że w obecnych czasach zwrot banku do klienta "proszę wykazać dobrą
> wolę" jest dość powszechny i często spotykany w pierwszym etapie rozmów,
> negocjacji etc.
Wiesz - kulturalni ludzie mówią też "dzień dobry", "przepraszam" etc. Do
sformułowania "proszę wykazać dobrą wolę" podchodziłabym z taką samą wiarą,
jak do reklam np.
> Nota bene - inne banki POTRAFIĄ wykazywać dobrą wolę.
O ile Ty pierwszy zacząłeś "negocjacje", to może i tak (przedłużenie spłaty
kredytu np.). ale w tym wypadku to bank dzwonił do Ciebie i to w sytuacji
nieciekawej (przekroczenie limitu karty, niespłacony kredyt odnawialny).
Poza tym, które banki i JAK wykazały dobrą wolę?
--
Pozdrowienia,
Glenn
Następne wpisy z tego wątku
- 07.01.04 17:27 kicurek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto