eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news2.icm.edu.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CITIBank - zadzwonili i mnie okłamali bezczelnie!
    Date: Tue, 6 Jan 2004 11:45:03 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 49
    Message-ID: <bte3mr$g0u$1@inews.gazeta.pl>
    References: <btcg8c$b12$1@inews.gazeta.pl> <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-2940.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1073386012 16414 62.87.144.124 (6 Jan 2004 10:46:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Jan 2004 10:46:52 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: glenn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:276343
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > Ponoć była nagrywana. Reklamację złożyłem. Na anulowanie długu nie liczę
    (ani
    > nawet na odblokowanie konta) - myślałem, że napisałem poważny post, a nie
    żart.

    I słusznie (z tym złożeniem reklamacji). Co do "żartu", to niektóre Twoje
    stwierdzenia rzeczywiście tak brzmiały.

    >
    > Przedmiotem dyskusji było to, że bank nie ma prawa wprowadzać klienta w
    błąd i
    > kłamać!

    Tylko, że to jest poza dyskusją (wszelką). Natomiast pisanie, że "bank na
    tym straci", "też będę dbał o swój interes", "powinni wykazać dobrą wolę" w
    sytuacji złamania przez klienta umowy brzmi nieodparcie śmiesznie.


    > A Kolega pewnie nie był w tzw. trudnej sytuacji finansowej, bo gdyby był,
    to by
    > wiedział,

    Koleżanka ;-) nie była, bo koleżanka umie liczyć i nie zadłuża się.
    Zwłaszcza, że pracę można stracić w ciągu 1 dnia.

    >że w obecnych czasach zwrot banku do klienta "proszę wykazać dobrą
    > wolę" jest dość powszechny i często spotykany w pierwszym etapie rozmów,
    > negocjacji etc.

    Wiesz - kulturalni ludzie mówią też "dzień dobry", "przepraszam" etc. Do
    sformułowania "proszę wykazać dobrą wolę" podchodziłabym z taką samą wiarą,
    jak do reklam np.


    > Nota bene - inne banki POTRAFIĄ wykazywać dobrą wolę.

    O ile Ty pierwszy zacząłeś "negocjacje", to może i tak (przedłużenie spłaty
    kredytu np.). ale w tym wypadku to bank dzwonił do Ciebie i to w sytuacji
    nieciekawej (przekroczenie limitu karty, niespłacony kredyt odnawialny).
    Poza tym, które banki i JAK wykazały dobrą wolę?


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1