eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCLIR w bankach - nowa zaraza?Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.ipartners.p
    l!news.elsat.net.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
    Date: Fri, 04 Feb 2005 15:49:02 +0100
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 21
    Message-ID: <cu05hn$u1p$1@news.elsat.net.pl>
    References: <1...@k...eu.org> <c...@b...kjonca.bogus>
    <ctvrae$2j8c$1@node1.news.atman.pl> <ctvrth$b6i$1@news.onet.pl>
    <ctvsfh$940$1@inews.gazeta.pl> <cu005a$thd$2@news.elsat.net.pl>
    <cu0003$rhb$1@inews.gazeta.pl> <4...@i...pl>
    <cu018k$4gb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1107532151 30777 217.173.163.135 (4 Feb 2005 15:49:11 GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Feb 2005 15:49:11 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0 (Windows/20041206)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <cu018k$4gb$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:335898
    [ ukryj nagłówki ]

    Seba napisał(a):

    > to nie jest takie proste, bo ten numer jest używany w połączeniach
    > międzybankowych

    No i niech się będzie. W czym problem? Jeden numer tylko mogą mieć?

    > A zwykli klienci mają dedykowane numery pod którymi
    > mają załatwiac wszystkie problemy, a nie wydzwaniać po przypadkowych osobach
    > w banku które nie sa delegowane do obsługi klienta

    I dalej nie wiem w czym widzisz problem. Można tak skonfigurować system,
    że dzwoniąc do klienta będą wychodzili z numerem "ogólnoklienckim".

    W bankach nie korzysta się z telefonu BRATEK podpiętego do zwykłej
    jednej analogowej linii PSTN. Zwłaszcza w centralach i call-center
    (rozmowy wychodzące i przychodzące).

    Jak ktoś chce to do teściowej może dzwonić z CID "997", a do banku z CID
    "000". A tym bardziej, jeśli ktoś ma sprzęt do tego (a takowy banki i
    ichnie contact-center zdecydowanie posiadają).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1