eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCLIR w bankach - nowa zaraza?Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
  • Data: 2005-02-04 14:49:02
    Temat: Re: CLIR w bankach - nowa zaraza?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Seba napisał(a):

    > to nie jest takie proste, bo ten numer jest używany w połączeniach
    > międzybankowych

    No i niech się będzie. W czym problem? Jeden numer tylko mogą mieć?

    > A zwykli klienci mają dedykowane numery pod którymi
    > mają załatwiac wszystkie problemy, a nie wydzwaniać po przypadkowych osobach
    > w banku które nie sa delegowane do obsługi klienta

    I dalej nie wiem w czym widzisz problem. Można tak skonfigurować system,
    że dzwoniąc do klienta będą wychodzili z numerem "ogólnoklienckim".

    W bankach nie korzysta się z telefonu BRATEK podpiętego do zwykłej
    jednej analogowej linii PSTN. Zwłaszcza w centralach i call-center
    (rozmowy wychodzące i przychodzące).

    Jak ktoś chce to do teściowej może dzwonić z CID "997", a do banku z CID
    "000". A tym bardziej, jeśli ktoś ma sprzęt do tego (a takowy banki i
    ichnie contact-center zdecydowanie posiadają).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1