  • Data: 2009-05-27 19:35:22
    Temat: Re: CORMAY
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    news:gvgmki$g3r$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Przydałoby się, Palm, przy okazji tych pieknych wyników i perspektyw:)
    > opisać jakąś sensowną strategie wychodzenia z papierka.
    > Nie wspomniałeś, a ja nie zerknąłem oprócz wykresu, na tabelę ofert.
    > Niestety jest to tabela dla garczy bardzo-niskobudżetowych, ew.
    > ryzykantów.

    Specem od techniki i wykresów czyli spekulacji jesteś Ty - dlatego zawsze
    chętnie poczytam Twoje opinie i prognozy.
    Ja od początku całej historii pt. jak zarobic w bessie by Palm podchodzę do
    tematu bardzo inwestycyjnie (nie w celu krótkoterminowej spekulacji) i
    fundamentalnie - mam nadzieję, że wraz z upływem czasu (wyniki finansowe i
    prognozy rozwoju) wyjdzie na moje - czyt. skrzat na końcu tęczy podaruje mi
    garnek ze złotem.
    --

    P a l m @