  • Data: 2009-05-29 04:43:54
    Temat: Re: CORMAY
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Palm"

    > Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > A nie był to okres już bardzo rozwiniętej hossy na Policach?

    OK, ale o suficie pisał Mieciu i ja.
    Że to była rozwinięta hossa informacyjna, to wiadomo dopiero teraz - post
    factum.
    W jej trakcie nie było tego typu komentarza.

    > Tak dla uściślenia to odnosnie Polic szły także w moich postach momenty
    > sprzedaży.

    I kupna, czyli dobierania.

    > W Policach także doszły opcje walutowe - to podobnie jak i kryzys
    > przewidziało niewiele osób.

    No własnie o to pytam, doszlismy do sedna.
    Nie mamy co pisać po fakcie o tym, czego sie nie udało przewidzieć.

    Chodzi o określenie punktu wyjścia, a nie samo obserwowanie że rośnie...

    > Tu na razie jeszcze go nie ma, bo mocny i dynamiczny rozwój jest dopiero
    > PRZED nami.

    ... ida infa i na tej podstawie prognozowanie dalszych nie wiadomo jakich
    wzrostów.

    > Ale jeśli Ci to sprawi, że poczujesz się bezpiecznie to przyjmijmy SL na
    > 1,89 - ot tak.

    Swoje pisałem.

    > Przecież nikt tutaj nikogo nie zmusza do kupowania. Jestem na tej grupie
    > na tyle długo, że chyba insynuowanie mi ze tylko i wylacznie na cos
    > naganiam jest troche naduzyciem... Z resztą nie ma o co kopi kruszyć -
    > podsumujesz mnie za jakiś czas i wszystko będzie jasne z Cormay'em

    Palm, zacytuj gdzie insynuuję że tylko i wyłącznie naganiasz.
    Ja teraz streszczę, co piszę:

    Sypanie dobrymi infami z ESPI i na ich podstawie wróżenie nie wiadomo czego
    jest IMO błędne jeśli nie ma przyjetego punktu wyjścia. Bo prowadzi do
    dobierania i uśredniania kiedy insiderzy juz sypią, a nie ma jeszcze złych
    inf.
    Zawsze tak jest, no może w bardzo znaczącej większości przypadków: nasza
    wiedza z inf jest mocno opóźniona.

    Podałeś swój punkt (1,89) i teraz jest OK.