eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCPN i odmowa autoryzacji...Re: CPN i odmowa autoryzacji...
  • Data: 2005-07-14 16:52:45
    Temat: Re: CPN i odmowa autoryzacji...
    Od: nod <n...@U...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wytłumacz mi jedno - jest awaria łącz terminala (CardPoint co jakiś czas
    tak ma) i nie idzie się do nich oczywiście dodzwonić. Ja notuję numer
    karty i dokonuję autoryzacji później. W związku z tym nie mam
    możliwości, by klient podpisał mi się na slipie, bo takowy nie wychodzi.
    I teraz:
    1. Załóżmy, że po godzinie wszystko z terminalem wraca do normy,
    dokonuję autoryzacji (ręcznie wpisuję nr karty), ale na slipie nie mam
    podpisu klienta. Klient składa reklamację w banku, że obciążyłem mu
    kartę a ja nie mam dowodu (podpisu), że rzeczywiście on ją dokonywał.
    Czy nie może tak być?
    2. Założenia jak powyżej, czy nie może to być polem do przekrętów gdyż
    kasjer zawsze może na podstawie danych z karty dokonać autoryzacji na
    dowolną kwotę?

    I jeszcze jedno - mówimy o kartam embosowanych czy również o płaskich?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1