  • Data: 2013-05-11 10:21:54
    Temat: Re: [CROSSPOST] zwrot pożyczki przez oceany
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 May 2013, TrzyLinie wrote:

    > Jak urząd skarbowy zareaguje na takie przelewy na kontach matki/ojca?
    > Bo kwota
    > sugeruje chyba, że polski bank zgłosi przelewy do US?

    Hm... może czegoś nie wiem, ale IMO & AFAIK bank jest zobowiązany
    do zachowania tajemnicy, i o ile ma obowiązek zgłosić tę kwotę
    do inspektora od prania "brudnych pieniędzy" (nie pamiętam jak
    dokładnie ten urząd się nazywa), to nie jest to skarbówka.
    Działanie idzie w drugą stronę, jak skarbówka nabierze jakichś
    podejrzeń to może wnioskować o ujawnienie operacji na koncie,
    ale chyba do tego trzeba jakichś podstaw.

    pzdr, Gotfryd