  • Data: 2013-01-30 10:17:49
    Temat: Re: CZK - kantor czy bankomat
    Od: Matt <m...@m...ms> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Jan 2013 08:18:04 +0100, Michal Tyrala <w...@b...com.pl>
    wrote:

    > Budzik pytal co lepsze: kantor czy bankomat, co sugeruje, ze potrzebuje
    > fizycznej gotowki. To się chyba nie da zorganizować tłamsząc kota na
    > kanapie, czy ja czegoś nie wiem?

    Jadąc samochodem do Czech lub lecąc samolotem czas potrzebny na
    znalezienie bankomatu po drodze jest znikomy, w kazdym małym miasteczku
    jest jakiś bankomat przy głównej drodze, o bankomatach na lotniskach nie
    wspominając. Natomiast do kantoru w Polsce trzeba dodatkowo się wybrać,
    spalić trochę paliwa, pojechać w godzinach pracy kantoru itd. Owszem,
    niektórzy mogą mieć jakiś kantor codziennie po drodze, ale inni tak nie
    mają. Dla mnie zakup waluty przez net jest nie tylko tańszy ale też o
    wiele wygodniejszy. A Budzika absolutnie nie nakłaniam do takich sposobów,
    może ma kantor 100 m od swojego klienta/biura i dla jednorazowej akcji
    zakupu mniej czasu straci na zakup w kantorze niż na zakup przez sieć a
    ten czas jest dla niego wart więcej niż 50-100 zł.

    Matt