  • Data: 2013-01-30 10:52:46
    Temat: Re: CZK - kantor czy bankomat
    Od: "Q" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    > może ma kantor 100 m od swojego klienta/biura i dla jednorazowej akcji
    > zakupu mniej czasu straci na zakup w kantorze niż na zakup przez sieć a
    > ten czas jest dla niego wart więcej niż 50-100 zł.

    ...i moze mu sie spiesz, itd.
    Dokladnie - zadal konkretne pytanie,
    wiec po cholere na sile go uszczesliwiac ;).

    Tak czy siak osobiscie wybralbym bankowy kantor + karte
    i to nie dlatego, ze "srednio" wyjdzie 26zl mniej.
    Tu uwaga: moglem wziac kurs max oraz min i pokazac widelki -
    - pewnie moglaby zajsc sytuacja, gdzie zwykly kantor wyszedlby taniej.

    Moze jednak nie bede potrzebowal calej gotowki
    i latwiej bedzie mi wymienic kase z powrotem na PLN,
    moze tez okazac sie, ze bedzie potrzebowal wiecej waluty.
    Po prostu opcja z karta jest bardziej elastyczna.