  • Data: 2009-07-15 14:31:03
    Temat: Re: CZy ktoś jutro kupuje akcje....?
    Od: macieks <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Lip, 15:57, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Hmm. To jest dla mnie jakiś fenomen. W sumie obiektywnie rzecz biorąc trudno
    > mi znaleźć co leży u podstaw tych wzrostów. Np. dwa tygodnie temu pojawiały
    > się dobre prognozy, ale one tylko powstrzymywały spadek. Skąd ten nagły
    > zryw? Co więcej oczekiwania analityków nie są zbyt wygórowane, więc trudno
    > się dziwić, że niektóre wskaźniki wypadają ponad prognozę. Co z tego, skoro
    > nadal są na minusie? ;)

    Cały pic polega na tym, żeby nie myśleć dlaczego rośnie albo spada.
    Chce rynek rosnąć, to niech rośnie. Powtarzane w każdej książce: rynek
    ma zawsze rację; graj w to co widzisz, nie myślisz.

    A jakby USA na SP500 dorzuciły do 920 jeszcze 1-2 procenty, to jutro
    też będzie taka strzała. Tylko muszą ten opór przejść.
    pzdr