  • Data: 2009-09-12 17:04:44
    Temat: Re: Carrefour Visa
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To próbuj się przepychać bez kolejki - jak kobiety w ciąży. :-)

    Nie mam tej karty. Interesowałem się nią. Ale w kasie tylko dla Carrefour
    Visa płaciłem innymi bez problemu. Z tym, że w małym mieście.

    > Głowy nie dam, ale raczej nie. :-)

    http://www.carrefour.pl/files/visa/20090731_TOiP_Car
    refour%20Visa_karta.pdf

    25zł. Opłata roczna tyle samo. No a kiedyś pewnie trzeba będzie zrezygnować
    ;-) Zabawnie trochę, bo dają 50zł na dzień dobry, po czym ściągają 25 za
    kartę i drugie tyle za jej zamknięcie. Minusik też taki, iż zaświadczenie o
    dochodach jest potrzebne, nawet gdy ktoś ma w Lukasie (bodaj on to prowadzi)
    konto. Natomiast faktycznie dla osób sporo kupujących w Carrefour może wyjść
    na plus..