  • Data: 2011-06-01 18:48:05
    Temat: Re: Cena koncesji na poszikiwanie gazu lupkowego
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:gq0zksu0msbq$.gst63km1bbmu.dlg@40tude.net...

    > porównywałem.
    > To co piszesz dowodzi mojej tezy, że jesteśmy za małym krajem żeby się nie
    > dać skolonizować. To co mogą Chiny czy Indie niekoniecznie może Tajlandia
    > my. Nie jesteśmy mocarstwem ani militarnym ani ludnościowym ani
    > terytorialnym. Trzeba wiedzieć po prostu gdzie mamy miejsce w szeregu a
    > nie
    > udawac mocarstwo.Nic nam z tego nie przyjdzie poza frustracją, że
    > Szwajcarom żyje się lepiej a my nie wiemy dlaczego?

    Może to "kolonizowanie" to trochę zbyt radykalne podejście.
    Na całkowitą samodzielność i samowystarczalność mogą sobie pozwolić
    nieliczni.
    I na pewno nigdy nie będziemy to my choćby z prstej przyczyny, że leżymy od
    zarania dziejów między młotem a kowadłem.
    Z kimś trzeba współgrać, a nie strugać kozaka, inaczej znowu młot z kowadłem
    nas rozjebią w drzazgi.