eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrum autoryzacji transakcji - jak to jest?Re: Centrum autoryzacji transakcji - jak to jest?
  • Data: 2005-12-02 14:22:29
    Temat: Re: Centrum autoryzacji transakcji - jak to jest?
    Od: Kinga 'Słowotok' <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> - nie należą mi się odsetki za ten okres, bo pieniądze nie zostały
    >> fizycznie ściągnięte z konta, tylko zablokowane (tzn. są na saldzie
    >> ogólnym, ale nie ma ich na dostępnym).
    >
    > Oczywiscie ze naleza sie odsetki ustawowe, jesli bank uchyla sie od
    > spelnienia żądania wyplaty.
    No widzisz, a ja się dowiedziałam, że należałyby się, gdyby pieniądze
    fizycznie zostały ściągnięte z konta, a ponieważ są "tylko" zablokowane (co
    dla mnie daje ten sam efekt w postaci braku dostępu do swoich pieniędzy), to
    odsetki mi się nie należą.
    Masz gdzieś w głowie (na kartce, twardym dysku) podstawę prawną może?

    > BTW: a tyle razy czytalem ze Citi wstepnie uznaje reklamacje bez
    > mrugniecia okiem (i bez blokad). Czyzby nie w przypadku citikonta?
    Bo mi parę razy uznało. Właśnie na citikoncie, tylko dotyczyło to kwot 4 zł
    za przelew, czy 40 zł zamiast 4 pobranych za prowadzenie konta, a nie
    kilkuset złotych, gdzie tak jakby czas ich zwrotu jest tu istotny.

    >> Pomijając moje emocje mam kilka pytań:
    >> - czy rzeczywiście nie da się dowiedzieć, co się stało i dlaczego tak
    >> się stało - ja jestem PEWNA, że to nie z mojej winy
    >
    > Jasne ze sie da ale jesli takich problemow jest wiecej, a domyslam sie
    > ze tak jest (bo zawsze jest) to po prostu nie ma nikogo kto moglby to
    > zrobic szybciej.
    W takim razie z punktu widzenia podejścia do klienta, to moim zdaniem kręcą
    sobie sznur na szyję.
    Wiadomo, reklamacja sprzętu - 14 dni, naprawy - 14 dni. Ale tu chodzi o MOJE
    pieniądze.

    >> - i ostatnie, najważniejsze: czy tak będzie w każdym banku? tzn. czy
    >> jeśli taka sytuacja się zdarzy w innym, to rzeczywiście, tak jak
    >> mówili, są to przepisy ogólnokrajowe (dotyczące rozliczania
    >> transakcji).
    >
    > Obawiam sie ze ta osoba nie miala zielonego pojecia jakie przepisy
    > maja tu zastosowanie. Co nie znaczy ze w innym banku bedzie inaczej.
    Mi chodziło o to, że jeśli rzeczywiście tak jest, że przepisy dotyczące
    czasu oczekiwania na zwrot w związku z bezpodstawnym zablokowaniem środków
    są ogólnopolskie, tzn. w każdym banku w podobnej (tfu, odpukać) sytuacji
    zdarzy mi się to samo, czyli będę musiała czekać w sumie to dalej nie wiem
    ile, to zastanawiam się, czy jest sens zmieniać bank.
    Z drugiej strony nie chcialabym, żeby mi się to zdarzyło, kiedy a)
    rzeczywiście będzie mi brakowało tych pieniędzy b) kwota transakcji będzie
    wyższa

    I do kogo w takim razie można się zwrócić, jeśli bankolinia gada do mnie
    tak, a nie inaczej? Do oddziału pojechać?


    --
    KingAM

    'just one year of love is better than a lifetime alone'
    [Freddie Mercury]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1