  • Data: 2009-03-27 12:44:34
    Temat: Re: Cetelem Bank na 1. miejscu ?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gqigt6$sbj$1@news3.onet...

    > Pozostaje pytanie jak oni to zrobili .. pogratulowac lapania klientow.

    Np. dorzucali kartę do każdej umowy na kredyt 0% w sklepach AGD.
    W zeszłym roku kupowałem w ten sposób pralkę i umowa była łączona. Nie dało
    się wykluczyć zapisów o karcie. Jednakże to nie jest żadne rżnięcie
    klienta. W umowie była wyraźna klauzula, że klient ma ileś tam dni na
    odesłanie karty (jeśli w ogóle przyjdzie) i aneksu o rezygnacji. Do mnie od
    września karta nie przyszła, więc podejrzewam, że już nie przyjdzie.