  • Data: 2008-10-04 11:05:07
    Temat: Re: Cetelem - zaniza rate o 2 gr by potem zadac karnych oplat
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 04 Oct 2008 12:31:33 +0200, jo44 napisał(a):

    > W takich "bankach" jak Cetelem czy GE nie ma możliwości wpłaty
    > w kasie banku - trzeba regulować przelewem. Wystarczy, że przelejesz
    > w piątek wieczorem a termin upływa np w sobotę i już jesteś
    > ugotowany. Bank naliczy Ci odsetki karne za spóźnienie.

    Kiedy mialem kredyt odnawialny w GE kilka lat temu - bylo jeszcze "lepiej".
    Data splaty przypadala powiedzmy na 15 kazdego miesiaca, a jezeli moja
    wplata wyladowala na ich koncie 14 to zaliczali ja na poczet.. przyszlego
    miesiaca, a z obecnego mialem zadluzenie bo niesplacona rata!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl