eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChargeback w Polbanku - próbował ktoś?Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
  • Data: 2011-07-24 18:30:21
    Temat: Re: Chargeback w Polbanku - próbował ktoś?
    Od: Simple Man <c...@l...de> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-07-24 18:38, mvoicem pisze:
    > Bardzo mnie ciekawi, jakby przyszło do składania takiej reklamacji
    > (czyli zapłaciłem - nie dostałem towaru) - na co mam się powoływać?

    Jeśli towar nie dotrze to na to, że towar nie dotarł.

    Jeśli to fraud to na to, że to jest fraud.

    Oba scenariusze ćwiczone w mBanku. W drugim przypadku skutecznie, w
    pierwszym nie do końca ponieważ płatność kartą była przy udziela
    pośrednika (dot. to Allegro i płatność przez płatności Allegro) i nie da
    się rzekomo dokonać chargeback więc aktualnie sprawa jest w prokuraturze
    i będę korzystał z POK.

    Swoją drogą doszedłem do wniosku, że brak oddziałów mBanku to zaleta.
    Wszystko można pięknie i SKUTECZNIE załatwić mailem/telefonicznie, a
    ostatecznie pisemnie. Pismo można złożyć w mKiosku, a w skrajnie
    kryzysowej sytuacji podjąć gotówkę w placówce Multibanku (dla tych co to
    mają tylko jeden rachunek bankowy).
    W przypadku jakiś durnych banków typu Alior/BZWBK zawsze trzeba latać do
    oddziału. Alior to nawet całkowicie olewa pisemne dyspozycje złożone
    listem poleconym i musiałem 3 razy być w oddziale żeby ostatecznie
    odciąć się od nich (chodziło o definitywne rozwiązanie umowy ramowej).
    Nigdy więcej takich banków, to już nawet BGŻ jest dużo bardziej
    elastyczny niż taki Alior.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1